DURANT AQUEST PRIMER TRIMESTRE, HEM COMENÇAT A TREBALLAR EL PENSAMENT MATEMÀTIC D'UNA MANERA MOLT MANIPULATIVA I LÚDICA. EN PETITS GRUPS, HEM TREBALLAT DIFERENTS CONCEPTES DE MATEMÀTIQUES, COM PER EXEMPLE: AGRUPAMENTS, CLASSIFICACIONS, ORDENACIONS, CORRESPONDÈNCIES, APARELLAMENTS, MESURA, NÚMEROS...
VOS DEIXAM UN PETIT ÀLBUM DE FOTOS DELS JOCS QUE HEM JUGAT. SEGURAMENT QUE A CASA EN TENIU MÉS D'UN. CLICAU DAMUNT LA IMATGE I HO VEUREU.
COM JA SABEU, EN EL PRÒXIM TRIMESTRE COMENÇAREM AMB ELS GRUPS INTERACTIUS. PER AIXÒ, TROBEM QUE ÉS NECESSARI DONAR-VOS A CONÈIXER AQUESTA FORMA D'ORGANITZAR L'AULA.
ÉS UNA TÈCNICA QUE TÉ PER OBJECTIU APRENDRE ELS UNS DELS ALTRES: DELS PROPIS COMPANYS I COMPANYES, DELS MESTRES, DELS FAMILIARS I DE TOTA LA COMUNITAT EDUCATIVA. PER AIXÒ, ÉS REQUEREIX DEL SUPORT I DE LA PARTICIPACIÓ ACTIVA DELS FAMILIARS A L'AULA. AQUEST FET FA QUE LA MOTIVACIÓ DELS INFANTS AUGMENTI I QUE EL SEU APRENENTATGE S'ACCELERI.
A MÉS, ÉS UNA TÈCNICA INCLUSIVA PER EXCEL·LÈNCIA QUE ENS FA APRENDRE A CONVIURE I A COOPERAR AMB LA DIVERSITAT. FA QUE TOTS ELS INFANTS ESTIGUIN PRESENTS DINS UNA MATEIXA AULA, PARTICIPIN I PROGRESSIN SEGONS LES SEVES POSSIBILITATS. A PART D'AIXÒ, S'UTILITZEN ELS FAMILIARS COM A SUPORTS EDUCATIUS, JA QUE SUPERVISEN LA TASCA D'UN GRUP REDUÏT D'INFANTS. ELS ADULTS NO RESOLEN ELS PROBLEMES/REPTES QUE ES PRESENTEN A L'AULA, SINÓ QUE SÓN ELS ALUMNES QUI HAN DE TROBAR LA SOLUCIÓ, AJUDATS SEMPRE PELS COMPANYS I PELS ADULTS.
ANIMAU-VOS A PARTICIPAR!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada